Luksusstrikkepinner!

Til jul ønsket jeg meg strikkepinner av mamma og pappa. En strikker kan jo aldri få for mange;)


Heldig som jeg er, så fikk jeg dette luksussettet! Pinner i trekvalitet fra 3,5 mm til 8 mm og med utskiftbare vaiere i ulike lengder:) Nå kommer strikkingen til å gå som en lek :)

Etiketter , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Luksusstrikkepinner!

  1. Dine mange og fine strikkeprosjekter fortjener absolutt strikkepinner av beste sort;) Flere pinner kommer:) Lykke til med alle fremtidige strikkeprodukter!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er, detta e kjekt å ha,ja. Ønska meg sånne i å.

    SvarSlett
  3. Disse pinnene er fantastiske, bruker bare slike jeg også :)

    Kjekk blogg du har,mye fint å se på her :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.