Jane

Nå er det altfor lenge siden jeg har hatt et strikkeinnlegg! Det er så mye å gjøre på skolen for tiden at jeg kun har tid til litt håndarbeid i helgene... Men nå er det heldigvis bare en uke igjen av et lengre prosjekt vi har holdt på med, hvor vi har søkt etter kartleggingsinstrumenter for eldre med begynnende synsvansker.

Denne helgen har vært fylt med tv, strikking og skole. Jeg er vanligvis ikke interessert i skirenn, men denne helgen har jeg både sett på damenes og herrenes fellesstart! Når det da blir gull til Norge i begge rennene, er det jo ekstra morsomt:) Men jeg kan jo ikke bare sitte å se på tv, jeg må jo strikke samtidig. Denne helgen holder jeg på med en ekte norsk strikkegenser, som jeg håper å bli ferdig med i løpet av et par uker.

I mellomtiden kan jeg vise frem en lue jeg har strikket i freestylegarn :) Mønsteret heter Jane og det kan kjøpes på ravelry. Dette var en rask lue å strikke og den ble veldig god å ha på hodet :)

Etiketter , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Jane

  1. Kjempefin lue, Birgitte;) Jeg har faktisk også sett innspurten til både Marit og Petter, men det er nok fordi jeg sitter i sofaen og jobber. Kjekt med gull da;) Lykke til med oppgaveinnspurten! Kanskje det blir gull på deg også;) Heia Birgitte!!

    SvarSlett
  2. Bianca er nå minst like flott som Lassie da, men det har kanskje med at hun er en god nabo..av og til! Heldig som har deg som matmor ihvertfall, ser at hun trives, sprudler.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.