"Mammadalt"


Da jeg kom hjem på juleferie hadde Bianca fått seg et tørkle med sin onkel med skriften "Mammadalt". Syns det var så morsomt at det fortjener et lite innlegg! Bianca dilter jo etter hvem som helst, bare hun får oppmerksomhet, men jeg velger å tro at hun dilter litt mer etter meg.. .. det er jo jeg som har all maten og godbitene på lur ;)


Nå er det lille julaften! Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til i morgen med julemat, julestemning og pakker. Det er også Biancas første jul!! Er spent på å se hvordan hun reagerer på alle pakkene som kommer under treeet:) Regner med det blir en litt livligere julaften i år med en liten firbeint sjarmør som underholdning! Bianca er jo den gladeste hunden jeg noen gang har møtt, så her er det ingen kjedelige stunder ;) Er utrolig glad for at hun er min gladhund:D

Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle en
GOD JUL !!! :):):):)

Etiketter , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.