Ørepyntramme

En venninne av meg hadde bursdag for litt siden og da fikk jeg så lyst til å overraske henne med en liten gave. Siden hun har så mange fine øredobber, måtte jeg bare lage en ørepyntramme til henne:)

Ideen fikk jeg fra denne fine bloggen. Syns det er helt genialt!
Har laget en slik ramme til meg selv tidligere, men den er for liten til alle øredobbene mine. Har planer om å få lage en større ørepyntramme til meg selv senere.

Bianca ville også være med på fotograferingen;)



Jeg fikk bilde fra bursdagsbarnet der hun hadde hengt opp øredobbene sine. Det ble kjempefint!

Etiketter . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Ørepyntramme

  1. Så fin ramma ble! Og nydelig hund da!!! Jeg begynte på Ergoterapi i Trondheim for noen år siden, men måtte slutte pga sykdom. Trivdes veldig godt den korte tida jeg var der da!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei Birgitte!
    Eg dumpa over bloggen din her i går og endte opp med å bli kjempe inspirert! No har eg nett hengt opp øyrepynten min i ei nylaga ramme. Tusen takk for ideen! oldemorsrutene du har hekla teppe av har eg og lagt på minne til ein dag då motivasjonen, inspirasjonen og restegarnet tilseier at det er oldemorsruter som skal tryllast fram;)

    SvarSlett
  3. Mirrevirre: Takk for ideen om ørepyntramme!!Morsomt at du begynte på ergoterapi!... Men trist å høre at du måtte slutte...!

    Liv-Grete: So kjekt at du vart inspirert og fikk laga d ørepyntramme:) Gleda me t å sjå hekla oldemorsrute;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.