Fotballue med gull og hals med fletter / footballhat with gold and neckwarmer with cables


Jeg får av og til henvendelser og bestillinger på diverse søm og strikking. Det er kjekt at folk liker det jeg lager og tar kontakt. Hva jeg tar på meg avhenger av prosjektet og hva jeg har lyst til. Her ser du min siste strikkebestilling med MFK-lue og hals.
MFK-lue med gull har vært et fast innslag her på bloggen, i ulike varianter. Denne er strikket i dobbel tråd pt5-sport. Får satse på at MFK fortsetter seiersrekken i både cup og tippeliga slik at luen kommer til sin rett i år også.
Halsen blir en reprise, etter eget mønster. Nora hals er strikket i Karisma fra Drops. Bestiller ønsket seg lilla, og den syns jeg ble veldig fin:)

This is two knittingprojects that I got an order on. 
The hat have the letters MFK for the norwegian footballteam Molde. The letters are in goldyarn to show that the team goes for gold.
The neckwarmer is after my own pattern - Nora. I think it looks good in purple colour:)

Etiketter , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Fotballue med gull og hals med fletter / footballhat with gold and neckwarmer with cables

  1. Halsen din er kjempefin, og det ser vel ut til at det blir bruk for lua i år også. Synes den virker stødig og god med dobbel tråd.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Tøff lue, artig med gulltråd :)
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.